Karya Pendengar Setia CeriaFM : Nony Shahimi


Aku berjiwa rock... keras dan kental..
Namun aku tetap mempunyai jiwa yang ASLI..Walau aku berjiwa rock namun karakter aku boleh berubah menjadi jiwang.. KU DI HALAMAN RINDU bila SANDIWARA CINTA SEMUSIM bertandang di tangkai memoriku.

Namun ia HILANG DALAM TERANG disaat aku dikejutkan oleh kenyataan...AKU TAK BERSALAH...namun kau tetap dengan pendirianmu...membiarkan cintaku sepi...Aahhh...biarlah..Aku TAK NAK JADI SOH CHAI..biarlah aku dilanda GERHANA CINTA LUKA..lebih baik aku layan lagu nustang DIL KAL SADA untuk aku rasa tenang...SEEK AND DESTROY semua perkara yang ingin aku lupakan. Ku dengar GEMA DI INDERALOKA...memanggil manggil namaku...

ALWAYS SOMEWHERE aku terbayang dirimu.. kini RINDU BERTANDANG LAGI.. aku rindu saat itu. namun KERANGKA LANGIT memancar sinar mega.. menggambarkan percintaan kita telah kecundang.. DESIRA kekasihku.. SELINGKAR KASIH darimu dulu amat aku rindui. SALAM UNTUK KEKASIH kutujukan lagu ini buat dirimu.. walau peritnya luka ini.. umpama SELUMBAR yang menusuk hati ini.


CINTAMU MEKAR DIHATIku. sayang.. HENTIKAN ALASANMU itu. kau kejam terhadapku umpama WOLF TOTEM.. menyiat-yiat hati luhurku.. OH DOKTER SUSTER.. tolonglah rawat hatiku ini yang telah luka parah. kini masih terngiang ditelingaku SUARA KITA berpadu menyanyikan lagu syahdu tentang JANJI dan cinta tulus kita seumpama SEBENING EMBUN PAGI.. dan aku adalah raja hatimu dan kau adalah PERMAISURIku... ku masih ingat SELENDANG MERDEKA yang ku berikan padamu.. PEDIHnya hati bila terkenang kembali.. dan kini aku sendiri MENITI TITIAN USANG.. mencari persinggahan cinta yang sejati

NSNS_79
CERIAFM _ FUHH MENYENGAT!!
RANGKUMAN LAGU LAGU PILIHAN PENDENGAR
JANJI HEPI
30.11.2020


Comments

Post a Comment