KARYA 3

SWEET CHARITY

Buat kekasihku....Aku terharu kerana KAMELIA,sahabatmu telah memberikan perkhabaran indah kepadaku.

Saat ini,aku membayangkan dirimu seindah TERATAI yang tersergam indah dikolam.
Kini...SEJUTA WAJAHMU menyelubungi disegenap mindaku.Ia silih berganti DATANG DAN PERGI.

Aku menjadi KELIRU terhadap diri sendiri...Adakah ini dinamakan penyakit cinta?...Tersenyumku sendiri...

Ahli keluargaku merestui hubungan kita...pesan mereka...JANGAN TUNGGU LAMA LAMA takut nanti diambil orang...

ZAKIAH...ku harap kau akan setia kepadaku ya sayang...

Tiba tiba bagaikan BATU jatuh terhempas...aku menerima khabar bahawa dirimu akan disunting oleh sang kumbang.
BERITA GEMPA ini menyesakkan nafasku...
Cinta ini diibaratkan seperti PELARIAN.
Jika benar kau kekasihku,tetaplah setia dan DEKAT PADAKU

Telahku lamarmu terlebih dahulu...
Kuharap jangan berubah hati JANGAN TAK JADI...aku disini setia kepadamu...

Pergiku hanya sementara, untuk menunaikan HAJI bersama keluarga.

Semoga kau tetap setia kepadaku dan PENUNGGU cintaku...

APAKHABAR SAYANGku? Ku harap baik baik sahaja disana.
Sayangku...JIKALAU BERKASIH biarlah seia dan sekata

Kini...HILANG GELAP TERBITLAH TERANG begitulah jua ibaratnya cinta kita...

Terima kasih buat kesayanganku kerana setia menanti.
Ihsanmu adalah IHSAN MULIA.Kau amat kucinta...
Sayang selalu.

Hasil nukilan: Nony Shahimi


Comments

Post a Comment