KARYA 2

Fajar kian menyinsing memulai hari hariku 
tetapi masih ku terpandang  "KABUS DAN SIRNA " di kala melangkah hiruk pikuk kehidupan ku sehari hari

Namun ku gagahi jua bertemankan " SELENDANG SUTERA" menghiasi dan menutupi perjalanan hari-hari ku walaupun ku tahu hidup ini penuh dengan pelbagai dugaan dan penuh dengan teka teki kehidupan " RAHSIA SEBALIK RAHSIA " yang bakal aku jalani hari demi hari agar rasa cintaku ini berpanjangan ibarat "FOREVER LOVE"
tanpa sempadan tanpa halangan tanpa jerutan

Di kala aku  " TAK BOLE LUPA " kehadiran mu
menghiasai kamar hidupku
dan aku adalah AB TERE DIL MEIN ( kini aku di hatimu )
sejak sekian lama tanpa kau menyedari sebenar benar
aku menyimpannya sekian lama

Isi hatiku sebenarnya "BERPUTIK DALAM DIAM"
sekian lama walaupun ada ketikanya aku bertarung dengan mainan "RINDU DALAM BENCI" ada masanya

Ku harapkan "SELAMANYA CINTA" ini akan berkekalan hingga akhirnya .. biarlah tak tak terlindung tak terjawab dari ku insan yg merinduimu selalu

"TERIMA KASIH SEGALANYA "



Nukilan dari : Ida Shida

Ida

Comments